2009-03-12
 17:03:34

I'll be there for you,when the rain starts to fall, I'll be there for you.

that's right i'll be there for you, always.
torsdag betyder att det snart är fredag, det bästa idag var nog att vi slapp träslöjd och fick titta på film istället(även fast filmen sög).
Elli var här hos mig idag, vi åt massor av nutella mackor(jag vet att det inte är nyttigt, men, men...)
just nu tänker jag på karin och linnea, roffe och maj-britt, bror och flickvän, jag älskar er bästisar.
min lillasyster victoria har namnsdag idag så gratta henne om ni vill:)


idag hade jag det hära på mig :)



ibland är min pappa för bra, idag fick jag och victoria två rosor var fast det är victoria som har namnsdag.
pussen, från freddipedd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: