2009-03-20
 16:12:17

tiden den stannar när vi rör vid varann.

fredag: musik :) no :) rast :) bild :) lunch, rast :) franska :) och svenska :(. denna dag så ut såhär.
efter skolan hade jag planerat att vara med karin eller åka till stan, men karin kunde inte vara med mig och jag var tvungen att hämta min lillasyster victoria(ingen annnan kunde hämta henne så jag fick ge upp mina planer, för att hämta henne).
så nu kan man säga att min fredag är förstörd :(, med andra ord, jag har inget att göra, nu är jag deprimerad, arg ,sur ,glad,hungrig, trött,bajsnödig, kissnödig, besviken, ledsen, förväntansfull, uttråkad, jaajaja......
men era fredagar inte är förstörda.
pussbajskissprutt.


Anonym

din blogg suger, hur många läsare har du haha


linda :)

jag tycker att din blogg är jättefin,det är en av mina favoriter.

den som skrev det där är en idiot!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: