2009-02-20
 20:15:22

THANK YOU FOR THE MUSIC.

HALLÅJ, ledsen om det blev ett så kallat "sent" inlägg.
MIN galne far har köpt mamma mia filmen( ni tänker nog: ööh, men redan den kom ju för lääänge sen), men han har inte sett den, och han ville ha den. VI har iallafall precis tittat klart på den, under tiden har jag rensat bland pärlor lagt dem i färgordning, jag gjorde det för min systers skull INTE för min pappas, ni förstår att jag har en pakt mot min pappa, jag ska inte hjälpa honom med någonting för än han slutar att röka.
NI undrar säkert vad jag gör hemma en sådan här fredagkväll som denna, men det är faktiskt så att den här veckan har jag vart hos mammsen min, så sportlovet blir ju pappas, men då åker vi till SÄLEN med mamma, och veckan efter det är ju mammas också, såå jag måste få träffa pappa lite.
MEN imorrn ska jag Ellinor och Linnea till globen och äta lunch på subway sen har jag träning.
FÖR övrigt har min dag vart toppen, och jo juste jag kommer kanske inte att skriva så mycket kommande vecka för då är jag i SÄLEN. HA ett fantastiskt sportlov.
(ingen bild på dagens klädval för sladden till datorn är hos mamma )






tack till er, ni ställer upp för mig, det betyder mycket, jag älskar er ♥

dagens klädval: rutig klänning från H&M DIVIDED, svarta strumpbyxor, svart kofta


Linnéa

jag älskar dig fredrika


Anonym

Vill du vinna en ny mobil?



PUBLICERAT: 2009-03-22, 21:38:36 | URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: