2009-04-12
 17:20:20

vad vill du veta om mig, fråga bara jag berättar vad som helst.





















bild ett fredrik ahoppar studsmatta.
bild två glass från boo trädgård.
bild tre tagen av mig.
bild fyra fredrika på glada eftermiddan.
bild fem stengången utanför vår't hus.
bild sex en skilla som jag hittade.
bild sju victoria hoppar på studsmattan.
bild åtta malva hoppar på studsmattan.
bild nio påminner om sommarn, togs i paris april-maj 07, väldigt knasig bild.
bild tio en bild som togs typ i femman som jag kände för att ladda upp.


ännu en härlig dag!
idag vi cyklade ner till boo trädgård en sväng och köpte glass, mums!
annars har jag vart ute i solen hela dagen, imorrn ska det tydligen bli moln, så passa på att njuta av solen!
NJUT FOLK!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: