2009-04-06
 17:49:38

so I've made up my mind, this must come to an end, look at me now will i ever learn i don't know how but i suddenly loose control there's a fire in my soul.







bild ett, ful ful ful bild på mig men den påminner om sommaren.
bild två, sötaste bilden på karinbästiuniversum.
bild tre, egypten 08 jag och karinbästiuniversum, påminner om sommaren.


måndag: idag var jag, anna, jasmin, isabella, olivia, nora, josefin och fanny på picknick på djurgården.
det var faktiskt väldigt mysigt, innan jag åkte hem så tog vi oss en sväng förbi urban.
ikväll är det träning igen, det ser jag verkligen fram emot, efter träningen ska jag sova hos karinbästiuniversum.

påskpussar&påskkramar ♥


Karin

haha , bästa minnena med dig bästis.

jag älskar dig mest



PUBLICERAT: 2009-04-06, 18:08:55 | URL: http://bykarin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: