2009-04-30
 14:02:56

aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om



du följde med mig till egypten, jag firade nyår tillsammans med dig, vi gock utklädda på stan, vi klär ut oss och spelar in filmer, vi hittar på massor med knäppa saker, vi har massor med minnen. jag kan inte tänka mig hur det skulle vara utan dig. du är min absoluta bästa vän.

jag vet att jag inte är nån skönet eller så
om du lämnar mig kan jag det väl förstå
vad har jag och ge dig som ingen annan har,
jag är ingen särsklid men's du är underbar.
aldrig ska jag sluta älska dig du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tro och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där för mig som jag är här för dig, ge inte upp
livet är en gåta du är gåtans svar
allt annat må försvinna om du blott stannar kvar
för också när jag tvivlar det känns som allt är slut
jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut
aldrig ska jag sluta älska dig du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tro och vill att ska hålla fast vid mej
att du är där för mig som jag är här för dig, ge inte upp
när jag klantar mig när jag sviker dej
när jag sabbar och förstör var kvar ändå
tro för oss två för du vet jag jag än gör, ja vad jag än gör.
ALDIG SKA JAG SLUTA ÄLSKA DIG DU ÄR ALLT JAG HAR OCH ALLT JAG BER OM
HOPPAS TRO OCH VILL ATT DU SKA HÅLLA FAST VID MEJ
ATT DU ÄR DÄR FÖR MIG SOM JAG ÄR HÄR FÖR DIG.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: